Servicenormen

Dienstverlening, klantvriendelijkheid, service. Dat zijn de uitgangspunten op basis waarvan gemeente Moerdijk haar inwoners, bedrijven en instellingen tegemoet wil treden. Daartoe zijn servicenormen opgesteld die duidelijk aangeven wat u van ons mag verwachten. De servicenormen zijn concrete beloften over de producten en diensten van de gemeente Moerdijk. De gemeente is ook aanspreekbaar op die beloftes en normen.

10 beloftes

  1. U wordt correct, vriendelijk en met respect behandeld.
  2. Wij zorgen er voor dat u volledige en juiste informatie krijgt.
  3. Wij streven naar een heldere en duidelijke voorlichting.
  4. U kunt voor de producten ook 24 uur per dag terecht op www.moerdijk.nl.
  5. Voor alle producten kunt u in het gemeentehuis een afspraak maken en dan wordt u met voorrang geholpen.
  6. Wij hebben ruime openingstijden met daarbinnen één koopavond.
  7. Ruim voor het verstrijken van de geldigheidsduur van uw reisdocumenten of rijbewijs ontvangt u een brief.
  8. Wanneer u privacygevoelige zaken niet aan de balie wilt bespreken kunt u een afspraak maken voor een gesprek in een gesloten balie.
  9. Uw klacht is voor ons een gratis advies.
  10.  Wij blijven op de hoogte van uw wensen door klanttevredenheidsonderzoeken en de burgerenquête.

Servicenormen

  • Servicenormen gemeente Moerdijk (pdf, 47 kB). Volledig overzicht van de servicenormen van de gemeente Moerdijk.
  • Bijlage behorende bij servicenormen (pdf, 33 kB). Per product, van paspoort tot huwelijk en van verhuizing tot inzage bestemmingsplannen en sloopmelding is precies beschreven hoe de aanvraag verloopt en binnen welke termijn aanvragers reactie krijgen. Deze lijst wordt jaarlijks geactualiseerd