Ideale dienstverlening – hoe dan?

Geplaatst: 2-6-2020

Nieuwsbericht afbeelding

Zorgverzekeraars, webshops, NS, banken: als je met hen belt of de chatfunctie opent heb je meestal snel contact. En in de meeste gevallen ook vriendelijk en servicegericht. Resultaat: je voelt je gehoord, begrepen en gewaardeerd. Heerlijk! Natuurlijk willen we voor onze Moerdijkse inwoners dienstverlening op eenzelfde niveau. Maar wat wordt er van ons verwacht qua dienstverlening? Wanneer bent u echt tevreden? 

Om dat goed in beeld te brengen organiseren we op maandag 22 juni van 19.30 – 21.30 uur een bijeenkomst ‘Ideale dienstverlening - hoe dan?’ Bijeenkomsten met meer dan 30 mensen zijn nog niet toegestaan. Daarom organiseren we de bijeenkomst online. Daarvoor maken we gebruik van het programma Zoom. We horen graag wanneer u vindt dat we het als gemeente Moerdijk goed doen als het gaat om onze service. We willen zoveel mogelijk ideeën, suggesties en voorbeelden ophalen.

De centrale vraag is: welke houding en welk gedrag van medewerkers van de gemeente Moerdijk dragen bij aan onze goede dienstverlening? De ideeën, suggesties en voorbeelden vertalen we daarna in afspraken over onze service. Kortom: wat is de gewenste Moerdijkse manier van doen?

Waar?

Online! Via Zoom.

Hoe kan ik me aanmelden?

Stuur een mail naar info@moerdijk.nl met daarin uw naam, e-mailadres en woonplaats. Aanmelden kan tot en met 16 juni. Een paar dagen vóór de bijeenkomst ontvangt u een mail met uitleg.

Vragen? 

Mail deze naar info@moerdijk.nl ovv ‘bijeenkomst Dienstverlening’.

Graag tot 22 juni!